dimarts, 13 de novembre del 2012

14-N: VAGA GENERAL

14 N- VAGA GENERAL



Jo faig vaga perquè potser aquesta sigui la darrera vegada que pugui expressar-me



Jo faig vaga perquè val més perdre el sou d´un dia que la dignitat d´una vida.



Jo faig vaga perquè hem fet moltes activitats aquests darrers cursos, i aquesta és la més important ara. Hem de fer-la junts.



Jo faig vaga perquè 100 € manco avui poden suposar 3.000 € el curs 2013-2014



Jo faig vaga perquè 36 alumnes per aula i sense support SÍ disminueix la qualitat de l´ensenyament



Jo faig vaga perquè m´estic posant malalt i no m´hi puc posar



Jo faig vaga perquè estim les Illes Balears i el seu bilingüisme assolit des de fa anys.



Jo faig vaga perquè ens volen dividir, hem d´anar-hi junts



Jo faig vaga perquè si lluitem junts som més forts