dimarts, 8 de juliol del 2008

Curs 2004/2005

Endreçant un calaix a casa meva, m'he trobat amb un tros de paper molt interessant. Es tracta d'un comiat per escrit que em van donar els meus alumnes de matemàtiques de 3r d'ESO del curs 2004/2005, a l'IES Llorenç Garcías i Font d'Artà. Suposo que aquest retall de full de quadern s'ha passat tres anys en aquest mateix lloc, oblidat. Ara que em prendré una temporada de descans (un any de llicència d'estudis), retrobar-me amb aquests detalls m'omplen de satisfacció. Em recorden altres èpoques viscudes a l'escola, els patiments, les malhumorades, l'estrès i les estones divertides. En un primer moment em va semblar un regal barroer, però ara adquireix un significat més transcendent que aleshores. Fent càlculs, tots aquells alumnes ja deuen ser a la universitat, fent un cicle formatiu de grau superior o treballant. O potser repetint curs. Gairebé no me'n recordo d'ells, només em ve al cap el nom de na Sandra, na Maria Rosa... el temps esborra els records...